Як правильно організувати каву-брейк

Перерва на каву або Кава-брейк (англ. Coffee break). Якщо плануєте провести конференцію, виставку, семінар, екскурсію, ділову зустріч, тренінги або презентації, то без кави-брейк вам не обійтися. Необхідно продумати всі деталі організації заходу.

Якщо чесно, то учасники конференцій більш за все пам’ятають смачні кава-брейки, навідміну від корисних виступів та лекцій.

Задля отримання богатої кількості селфі з різними смакощами на назвою конференцій, рекомендуємо серьйозно підходити до організації цього дійства.

 

Як правильно організувати кава-брейк

 

Що таке кава-брейк

Англійською мовою даний захід звучить як coffee break, а перекладається — «перерва на каву». Зазвичай триває не більше сорока хвилин. В цю перерву учасники, наприклад, якогось ділового заходу, можуть відпочити, розслабитися, підкріпитися і в невимушеній обстановці поспілкуватися, поділитися враженнями.

Як оформляється все це дія? Зазвичай, столи виставляються в спеціально відведених приміщеннях. Учасники заходу їдять стоячи. Сервіровка столу може бути найрізноманітнішою. Все залежить від меню прийому. Можна організувати кавовий, коктейльний або чайний столи  із гарячими та холодними закусками.

 

 

Як правильно організувати кава-брейк

 

Історія виникнення кави-брейк

Такий захід, як кава-брейк, є задумом американців. Причиною виникнення такої перерви став випуск нового продукту — розчинної кави. Для його поширення створили панамериканське бюро. В ньому перебували постачальники цього товару зі США, Канади та інших країн.

 

Кампанія, спрямована на збільшення попиту й споживання кави, почалася в 1936 році. Для просування продукту була створена PR-акція. Рекламний гасло звучало так: «Зроби перерву, випий напій бадьорості і відпочинь». Після проведення даної кампанії в лексикон американців і входить поняття «кава-брейк». Організація такого заходу стає традицією. Тепер будь-яка прес-конференція, ділова зустріч, презентація в Америці не проходять без кави-брейк.

 

Кава-брейк

 

Різновиди

Можна виділити наступні види кави-брейку:

  • Філософський. Включає в себе проведення семінару і короткої перерви. За чашкою ароматного чаю або кави обговорюються якісь філософські проблеми.
  • Фуршет-коктейль. Після переговорів, конференції і так далі слідує перерва на каву-чай з невеликим перекусом.
  • Виїзне чаювання. Для проведення кави-брейку зазвичай підбираються приміщення, де є кафетерій, їдальня, бар з необхідним обладнанням (посудом, меблями, предметами сервірування). Але іноді захід може відбуватися і на свіжому повітрі, на природі.

 

 

Поради по проведенню «кавової перерви»

Перш ніж організовувати даний захід, прочитайте кілька порад. Сподіваємося, вони вам допоможуть. Якщо ви збираєтеся прийом проводити в літній період, то в меню слід включити фрукти, овочі, прохолодні напої (мінеральну воду, соки), а якщо в зимовий, то краще подати страви більш калорійні (сендвічі, бутерброди, тістечка, печиво). Фрукти і овочі краще заздалегідь вимити. Обов’язково на стіл треба поставити паперові серветки.

Каву слід подавати в чашках з форфору. В запасі повинні бути кілька видів напою. Адже одні запрошені п’ють розчинну, інші віддають перевагу натуральній, меленій. До приготування напою бажано підходити індивідуально. А краще всього запросити професіоналів, які у виготовленні кави знають толк. Або ж придбати сучасну техніку — кавоварку. Вона проста в застосуванні, так що з приготуванням різноманітних видів кави впорається і непідготовлена людина.

 

Кава-брейк

 

Чай можна подавати чорний або зелений. Екзотичними видами не варто захоплюватися, так як у присутніх на заході може бути алергія. Доречно ще подати гарячий шоколад, какао-продукти.

Кава і чай зазвичай вживають з цукром, вершками, молоком, лимоном, так що заздалегідь подбайте про їх наявність на столі.

Чудово й майстерно організована кава-брейк здатна сприятливо вплинути на результат переговорів, ділової зустрічі.

Щоб у учасників після вашого заходу залишилося тільки позитивне враження, треба все продумати до дрібниць. Також варто чітко дотриматися регламенту і етикету.

 

Для чого необхідні дані заходи

Дуже важливі під час проведення бізнес-семінарів, творчих нарад, конференцій, ділових переговорів, презентацій, виставок та інших корпоративних зустрічах.

Організація кави-брейків на таких заходах потрібна для того, щоб учасники могли трохи перепочити, розслабитися, обговорити отриману інформацію, поділитися враженнями від почутого і побаченого за чашкою кави.

Після такої перерви людина найчастіше готова подивитися на раніше обговорювані питання по-новому, а потім прийняти найбільш правильне рішення.

Організувати кавову перерву можна і з іншого приводу, наприклад, з нагоди святкування ювілею, заручин, весілля і проведення спортивних змагань та інших гулянь.

 

Кава-брейк: меню

Можна сформувати самостійно. А також звернутися в кейтерингову компанію, яка організовує доставку готових страв або продуктів для приготування їх, а також допоможуть оформити місце проведення заходу.

Представляємо стандартне меню, яке може задовольнити самий вишуканий смак кожного гостя:

  • Кондитерські вироби (міні-кекси, слойки, круасани, ватрушки).
  • Легкі закуски (канапе, фрукти, тарталетки, овочі).
  • Безалкогольні напої (різноманітні сорти чаю: чорний, трав’яний, зелений; різні види й сорти кави; мінеральна вода (з газом або без); фруктові соки (в асортименті).

Приклад меню, в яке включені спиртні напої:

  • Сендвіч (наприклад, з курячою грудкою, свіжим огірком, легким майонезом і салатним листом).
  • Свіжа випічка (слойка, тістечка, круасани, печиво, кекс).
  • Свіжі фрукти (зелені яблука, виноград, груші, ананас, апельсин).
  • Ягоди (полуниця, черешня, малина, лохина).
  • Стиглі овочі (огірки, помідори).
  • Напої (мінеральна вода, червоне вино, соки в асортименті, чай і кава).

Проведення кава-брейків — це досить серйозна процедура, до неї слід поставитися серйозно.

 

 

[poll id=»2″]