Появою марки Nescafe ми забов'язані співробітникам бразильського Інституту кави. Справа в тому, що до початку 30-х років минулого століття Бразилія, будучи найбільшим виробником кави в світі, відчувала серйозні проблеми з перевиробництвом зеленого кава, тривали вже не один рік. Виробники сушили кавові зерна і піддавали їх первинній обробці, але, не маючи технології з переробки та зберігання зерен, в результаті втрачали колосальну кількість запасів.
Для вирішення цієї проблеми співробітники бразильського Інституту кави звернулися за допомогою до компанії Nestle, зарекомендувала себе, як висококласного розробника і виробника продуктів харчування.
З тих пір кавовий гуру Макс Моргенталер і його колеги стали вести шляху створення так званого кавового кубика, що зберігає властивості кавових зерен, переносить тривале зберігання і стає напоєм при додаванні в нього води. Не один рік шляхом проб і помилок рішення було знайдено. Так 1 квітня 1938 року світ побачила перша розчинна кава Nescafe, вироблена в промислових умовах. Свою назву Nescafe отримала від додавання слів «Nestle» і «Cafe'».
Кава Nescafe. Історія марки
Новий продукт швидко знайшов свого покупця і став одним з найпопулярніших напоїв. У 1938 році фірмові упаковки кави Nescafe з'явилися на прилавках французьких магазинів, а незабаром новий продукт вже могли покуштувати мешканці Великобританії і США.
Під час Другої світової війни весь кави Nescafe вироблений в Америці і налічував 1 мільйон упаковок в рік, йшов на постачання армії. Що не дивно, адже він був не тільки надзвичайно простий у приготуванні, але і володів прекрасними тонізуючими властивостями. Також варто згадати, що під час військових кампаній Nescafe був поширений по Океанії та Японії.
У 1952 році компанія Nestle поліпшила якість Nescafe, впровадивши у виробництво технологію виготовлення розчинної кави без використання вуглеводної основи. Це означало, що кава стала абсолютно натуральною, без вмісту цукрів.
Тоді ж Nescafe став надзвичайно популярний у молоді, яка збирається в кав'ярнях, щоб поспілкуватися та насолодитися рок-н-ролом.
1960 рік приніс технологію ароматизації кави. А через п'ять років був винайдений метод сушіння кави при низькотемпературному режимі, завдяки чому смак і аромат кави зберігалися набагато краще. У тому ж році на глядацький суд був представлений сублімована розчинна кава Nescafe Gold. У 1967 році компанія Nestle почала випуск гранульованої кави.
В 1987 році компанія представила новинку Nescafe Cappuccino.
У 1992 році з'явилася нова унікальна технологія ароматизації кави, сприяє різкому стрибку популярності Nescafe. Через два роки компанією Nestle була розроблена ще одна технологія у сфері виробництва кави отримала назву «full aroma».
У 1998 році світ побачили перші елітні сорти кави Nescafe.
У 2002 році з'явилася нова марка Nescafe Gold Black.
Сьогодні популярність кави Nescafe говорить сама за себе, адже кожну секунду в світі випивають близько 4500 чашок цього напою і він займає лідируючі позиції на ринку кави в більш ніж 83 країнах світу.
Крім того, широка популярність Nescafe призвела до того, що похідні від його назви стали в деяких мовах іменниками, що означають будь-яку розчинну каву.