LAVAZZA: історія створення та розвитку бренду

Сьогодні Lavazza є лідером, коли мова йде про якість і є символом італійського еспресо і у всьому світі італійська самобутність. 
1859-1900
1885 — Від Монферрато в Турин
У віці 25 років, причому тільки п'ятдесят лір в кишені, зате багато снів, Луїджі Lavazza листя Монферрато і переїжджає в Турині. Його ідея полягає в створенні свого власного бізнесу в місті, але він, звичайно, не уявляє собі, що його ім'я стане відомим в один день. Він завжди сповнений енергії і винахідливості, а також з його прагнення рухатися вперед, десять років, щоб стежити Луїджі часто змінює роботу: ручний некваліфікований робітник, фабричний робітник, службовець магазину. У той же час, він взяв участь у бізнес-курсах вечірній школі, а потім муніципальної школи з хімії. Це дає йому можливість відкрити для себе своє справжнє покликання: Бізнес.
1894 — Перший продуктовий магазин
Після численних досвідом роботи, Луїджі Lavazza вирішує переїхати в якість: він кидає роботу в якості працівника складу, купує "Paissa E Олівера", старий продуктовий магазин в центрі Турина, і йде в бізнес для себе. Його мрія збувається. Продуктовий магазин, став відправною точкою для сучасної компанії Lavazza, заснованої бізнесу 24 березня 1894.

lavazza-01
1895 — Заснована Lavazza
Це рік коли компанія Lavazza офіційно заснована. Луїджі очолив компанію, йому допомагає двоюрідний брат Перікл Формах. Магазин продає всього потроху. Вони багато работаютдоставляют товари на будинок. На додаток до роздрібної торгівлі, Lavazza, як і інші магазини, також виготовляє мило, парфуми, олія, спеції і, звичайно, кави.
1900 — Бізнес розширюється
Lavazza має в своєму розпорядженні штатом з шести осіб: деякі співробітники працюють в області оптової торгівлі і зайняті пошуком нових клієнтів за межами митного кордону.
1901-1932
1910 — Луїджі Lavazza зосереджена на суміші
Завжди прагнучи зробити більше і краще, Луїджі Lavazza вирішує зосередитися на консолідації бізнесу та підвищення престижу компанії. Він розуміє, що для того, щоб відрізнятися від інших, він повинен зробити собі ім'я на основі самих ходових продуктів: кава. Він робить це за допомогою вмілого використання сумішей, мистецтво невідоме поки для його конкурентів, які просто продають один сорт кави.
Via San Tommaso 10
Бізнес процвітає, і незабаром компанії потрібно більше робочого простору. Компанія Lavazza переїжджає в номер 10 на Via San Tommaso в Турині. Сьогодні це місце єдине кафе в Італії належать Lavazza.
1915 — Зростання і скорочення
Перед самим початком Великої війни, компанія налічує більше 40 співробітників. Оптовий бізнес розвивається значніше після переїзду в новий офіс на Via San Tommaso. Нова земля купується в місті для розміщення нової штаб-квартири на Корсо Джуліо Чезаре.
Важкі роки війни
З початком Великої війни, робота поступово падає, але Lavazza витримує, незважаючи на те, що майже всі його люди були покликані на фронт. Луїджі збирає всю родину в компанії. "Війна це епізод, каже він, це означає, що важливо продовжувати рухатися вперед і бути готовими, коли війна закінчиться, не піддаватися спокусі і легкої наживи.
1920 — Спеціалізація
Луїджі Lavazza допомагають своїм дітям Маріо, Беппе, Марія і Ginetta, а Перікл продовжує свої дослідження і приймає рішення зосередити увагу на спеціалізацію. Масло, цукор і каву, смажені продукти шару.
1923 — Виробництво кави зростає
З введенням нових пакетів і електричного кава-гриля, який допомагає збільшити виробництво кави Lavazza запускає готовий продукт на ринку. Його продажі рухаються далі і далі.
1926-27 — Луїджі Lavazza S. p.A.
Луїджі Lavazza, його дружина Емілія і їх дітям Марії, Маріо і Джузеппе очолювали досі незареєстровану компанію, Луїджі Lavazza ": У листопаді 1927 році вона перетворилася в акціонерне товариство із статутним капіталом 1500000 лір.
1931-32 — Доставка Van
Lavazza змінює систему продажів, закупівель доставка Van. Агенти відвідують потенційних клієнтів зі свежеобжаренным кави готового для доставки. Інновація користується успіхом і незабаром компанія набуває три вантажних автомобілів.
1933-1955
1933 — Передача акцій
Сімейним пактом, Луїджі Lavazza, у віці 74, формалізує передачу всіх своїх акцій компанії своїм дітям, які вже давно співпрацюють в управлінні компанією.
1936 — Луїджі Lavazza йде у відставку
Це рік, коли засновник Lavazza видаляється в Murisengo. Луїджі відчуває, що він зробив зі свого боку і заявляє, що необхідно вийти на пенсію, особливо після того, як став свідком знищення мільйонів мішків кави в Бразилії, просто щоб тримати ціни вище після різкого зниження викликаного високим виробництвом, що значно перевищує попит. З свого будинку в Murisengo, Луїджі продовжує стежити за компанією, пропонуючи своїм дітям поради у важкі часи.
1939 — Війна, підходи
Так як Італія стає ближче і ближче до вступу у війну (10 червня 1940 р.), Муссоліні заблокував імпорт кави. За словами Луїджі Lavazza, "Нам необхідно повести себе жорстко і рухатися вперед настільки краще, наскільки ми можемо". Компанія реорганізується, але не перестають працювати. Джузеппе стоїть біля керма компанії, Маріо йде, щоб створити свій власний бізнес і Перікл йде на війну в якості лікаря.
1945-46 — Брати Lavazza разом для реконструкції
Після війни, Маріо присвячує себе адміністративній роботі, Джузеппе комерційної діяльності і Перікл, щоб обладнання і продуктів. Маріо, Джузеппе і Перікл знову разом, і вони реконструюють завод на Corso Giulio Cesare, який був пошкоджений в результаті бомбардувань: Компанія знову в справі. Суворі часи, Lavazza братам необхідно відновити відносини з постачальниками, співробітниками і банкаеми. Торгівля також утруднена через численних обмежень на імпорт. Незважаючи на всі ці труднощі, три брата зосереджуються на одній меті: спеціалізації компанії. Тому їм необхідно зосередитися на декількох продуктах, а саме кави, масла і мила. У 1946 році студія Borghi дизайну в Мілані створює перший логотип Lavazza. Політика бренду починається.
1947 — Розширює мережу продажу
Появи на ринку перших мішків смажених зерен кави з логотипом Lavazza на видних місцях являє собою важливий крок на шляху впровадження сучасної маркетингової політики. Збутова мережа розширюється, рухаючись за межі провінції. Компанія спеціалізується на введення мережі готелів, ресторанів і кафе.
1948 — Зростання
Этогод великого зростання попиту на каву (понад 88 млн фунтів): Lavazza прогресує швидко і оптимістично подвоює свій капітал. Ці ресурси будуть використані для розширення бізнесу. У самому справі, на наступний рік Lavazza відкриває свій перший філіал, Садар, в Мілані.
1949 — Луїджі Lavazza помирає
16 серпня, Lavazza втрачає свого засновника. Луїджі Lavazza помирає у віці 89 років.

Lavazza-Coffee
1950 — Перша рекламна кампанія


"LAVAZZA в tazza Парадізо" (небо в чашці) є першою появою компанії в пресі і радіо роликах. Телебачення не є поширеним явищем в італійських будинках. У той же час, група диверсифікує свій асортимент продукції і створює попередник сьогоднішньої "Qualità Oro".
1955 — Нова штаб-квартира
Реалізація смаженої кави доходить до 6 мільйонів фунтів стерлінгів. У тому ж році, Lavazza купує завод на 59 Corso Novara в Турині, як і раніше розташовуються штаб-квартири компанії і виконавчими органами. Регіони Північної Італії перетинають автомобілі прикрашені червоно-чорним логотипом Lavazza з боків.
1956-1972
1956 — Сучасна компанія
Lavazza зростає і рухається вперед, стаючи провідним виробником кави. Беппе і Перікл вирішили повернутися до стратегій, які більшою мірою орієнтовані на розвиток, індустріалізацію і завоювання споживчого ринку. Маріо передає свої акції Беппе і Перікла. Вони зобов'язуються підтримувати Lavazza як сімейний бізнес, незважаючи на те, що воно є акціонерним товариством.
1957 — Технологічні інновації та комунікації
З відкриттям нового заводу з Corso Novara народжується велика індустрія кавового випалу. Головне нововведення полягає в циклі обробки, яка дозволяє обробляти каву в вертикальному положенні. Це абсолютно інноваційний процес в Італії, і це буде дуже раціонально і ефективно, забезпечуючи роботу на більш ніж 88000 фунтів кави в день. Зображення сучасного бренд-назви компанії завершили з додаванням реклами та впровадженням маркетингу. Перша рекламна кампанія запускається
1957 — Еміліо Lavazza
Син Беппе Lavazza's Еміліо був з компанією протягом декількох років. Він вірить у силу реклами і тому контактує з Studio Testa в Турині для загальнонаціональної кампанії Billboard. Це знаменує початок довгострокових і важливих відносин, і також зміцнює дружбу між Lavazzas, Беппе і Еміліо, і Armando Testa.
1958 — Пауліста
Lavazza запускає Пауліста, кави, яке випускається у вакуумній упаковці під тиском. Запуск за підтримки першої незабутньою рекламної кампанії Lavazza: пригоди Кабальєро і Карменсита, які підтримують характер / продукт Пауліста.
1971 — Беппе помирає
Беппе Lavazza, який народився в Туріні в 1901 році, помирає 21 вересня. Його брат Перікл стає президентом компанії.
1973-1986
1973 — Криза і реорганізація
Широкомасштабна економічна криза змушує вживати заходів щодо реструктуризації та адаптації. Lavazza реорганізовується, шукає свою нішу на зарубіжних ринках і приступає до експорту. Однак, внутрішнє споживання кави скорочується, що призводить до значного падіння продажів кави.
1977 — Кампанія Манфреді
Кількість обсмаженої кави Lavazza Продавець знижується до мінімального рівня: 36,2 млн. фунтів стерлінгів. Тим не менш, у відповідності з одним з панцирних правил Lavazza's ", частка ринку є священним і повинна бути захищена", нові зусилля робляться також в області реклами. 
"Carosello", відоме телешоу, де Карменсита з'явився, прийшов і до кінця. TV тепер в кольорі і італійська реклама повинна розвиватися, щоб відповідати стандартам 30 секундних роликів. З цієї нагоди, Агентство Testa Lavazza і виходить з новими творчими стратегіями. Ніно Манфреді обраний на головну роль і його дебютна реклама являє собою поворотний пункт в області зв'язку з громадськістю Lavazza's. Два основних гасла кампанії незабутні для італійців: "Кава задоволення, а якщо це не хороший кави, ніж задоволення?", А також "Ах, це Lavazza. … Чим більше ви п'єте його тим більше він вибирає тебе … ".
kofe-lavazza1979 — Культура кави
Споживання кави піднімається знову. Луїджі Lavazza центр для кави і наукових досліджень кави створений і буде згодом призведе до створення навчального центру, приділяючи особливу увагу викладанню Все про каву Lavazza. Lavazza Таким чином, вкладає кошти в поширення культури та якості італійської кави.
Перікл Lavazza помирає
18 серпня, Перікл, останній член другого покоління помер. Президент з 1971 року, Перікл був винятковим з точки зору бізнесу, який допоміг привести компанію до успіху.
1980 — Еміліо Lavazza
Тепер новий президент є Еміліо Lavazza Lavazza, з сином Перікла Альберто в якості віце-президента.
У напрямку Європи
Вся зона присвячена виробництву переміщається Сеттімо, а лінії для Ho.Re.Ca. продукти залишаються на Корсо Новара. У той же час, ринок стрімко змінюється, і процес концентрації галузей відбувається в сімдесяті роки збільшується. Lavazza стає все більш орієнтованою на зовнішню експансію, в Європі і у всьому світі.
1982-83 — Lavazza Франції
Lavazza Франції, перший іноземний філія компанії, буде створено в Венсен, недалеко від Парижа.
1985-86 — "Crema E Gusto" запущений
Запуск нового продукту вносить свій вклад в загальну позитивну тенденцію компанії: "Crema E Gusto". Манфреді раз є представником нового продукту, який роком пізніше, в 1986 році, отримує більше 30 відсотків італійських споживачів. Чистий прибуток Lavazza сягає до 21 млрд. лір, найвища за останні роки.
Euca і ECF
Еміліо Lavazza стає головою Euca (Європейської асоціації кави) і ECF (Європейська федерація кави), продовжуючи роль, раніше взяту Періклом, про виборі і купівлі сировини з країн-виробників.
1987-1993
1987 — Lavazza все більше орієнтується на закордонну експансію
У квітні 1987 року, Lavazza Deutschland GmbH створена в 1988 році, Lavazza Premium Coffee встановлений в Нью-Йорку і Lavazza Kaffee у Відні, відповідно, третій і четвертий іноземні філії.
1989 — 1990 — Вендінг
1989: Lavazza відкриває торговий відділ, який стає її третім напрямком діяльності, вступивши в роздрібну торгівлю і продовольчих точок обслуговування районів. Lavazza випускає на ринок спеціальну кава-машину, яка автоматично розливає порції кави в пластикові стаканчики. Називають машини "Lavazza Espresso Point", і це відразу користується великим попитом. В Італія, 1990 рік є рекордним роком для кави. Кава Lavazza Ltd, п'яте иностранноое дочірнє підприємство, відкривається в Лондоні для того, щоб стежити за розвитком ринку в Сполученому Королівстві Великобританії і Північній Європі. Чистий прибуток на кінець року, доходить до 33 млрд лір. У Німеччині перший Lavazza Espresso Caffè Бар відкритий в Нюрнберзі в 1982 році, поряд з навчальним центром у Франкфурті.
1991 — Джузеппе Lavazza
Син Джузеппе Эмилио's приєднується до компанії. Він є першим членом четвертого покоління Lavazza.
1992-93 — Чотири бізнес-області
Lavazza вирішив розділити свою діяльність за чотирма основними напрямками: експорт, італійський сектор роздрібної торгівлі, громадського харчування і торгових точок. Lavazza також купує контрольний пакет акцій в Coinca, старої П'ємонт-компанії, що спеціалізується на сумішах для сектора точок громадського харчування. Майже одночасно він набуває бізнес Бурбон кави Nestlé і Су Erte бренд Star. На європейському рівні, Lavazza є одним з 50 провідних марок з точки зору наявності та визнання. 
Реклама докорінно змінюється, в цей період. Кампанія Манфреді рухається, щоб звільнити місце для нової креативної стратегії чотири видатних відгуки: карикатуриста Джорджа Forattini, тенор Лучано Паваротті, і актори Бад Спенсер і Моніка Вітті.
1994-1999
1994 — сертифікація ІСО 9003
Lavazza отримує сертифікацію ISO 9003, яка видається тільки після ретельної інспекції SGS ICS, що базується в Женеві.
1995 — Сім'я святкує Lavazza
22 і 23 червня, компанія святкує сторіччя в бізнесі. Початок урочистості на фабриці, коли Еміліо і Альберто Lavazza збирають близько 1000 осіб: розглядають історію компанії і співробітників з 25 річним стажем служби нагороджують. На наступний день в будівлі Lingotto, проводиться гала-вечір з художниками, відомими людьми і знаменитостями.
"Лабораторія дель Кафе"
"Лабораторія дель Кафе"створений і його діяльність спрямована на вивчення і дослідження сенсорних аспектів продукту. Дегустаційний відділ займається науковими дослідженнями і тим самим вносить істотний внесок у складання кращого поєднується з більш ніж шістдесяти видів кави, які ввозяться з країн-виробників.
2000-2003
2000 — Глобалізація і якість
У 2000 році Франческа Lavazza, Антонелла Lavazza і Марко Lavazza входять до ради директорів
2001 — Візит до Мексики
Джузеппе Lavazza, разом з деякими своїми колегами з Департаменту покупки каву Lavazza, та лабораторія, відправилися як делегація відвідати кавову плантацію в Мексиці, досліджують і дізнаються більше про кращих мексиканських сортах кави.


2001 — Інтернаціоналізація
План Lavazza: компанія повинна рухатися вперед і підвищити рівень марки інтернаціоналізації, звертаючи особливу увагу на сектор «далеко від дому». Відкрито сьомий філія в Португалії.
Премія Джузеппе Lavazza
Джузеппе Lavazza отримує важливу нагороду, яка святкує сторіччя діяльності. Вона називається " Centro do Comércio de Café do Rio de Janeiro", і нагороди компаніям, які внесли свій внесок у його успіх. Lavazza, став одним з найбільш лояльних покупців бразильського кави, вніс величезний внесок у розвиток бразильського ринку.
2002 — Lavazza стає все більш всесвітньо відомою торговою маркою
В рамках інтернаціоналізації Європа стає "другою батьківщиною"для група Lavazza, Еспресо пожинає величезний успіх у цій справі і в силу цього, група має намір бути присутнім у всіх секторах, як лідер, вдома і поза домом, підтримуючи потужні особистості великих італійських брендів по всьому світу. Lavazza користується великим успіхом у країнах Східної Європи, а також, де її продукція позиціонується на high-end ринку.
2004-2006
2004 — Четверте покоління
Джузеппе, Марко, Франческа, Антонелла представляють четверте покоління на Lavazza. Усвідомлюючи свою історію і традиції, їх мета, щоб очолити компанію в майбутньому при збереженні спадкоємності з минулим. У "Салоні Смаку", Lavazza запускає новий продукт: ¡Tierra!. ¡Tierra! Також свої перші корпоративної соціальної відповідальності, проект, повністю організувала для запуску ключових ініціатив в економічній і соціальній рівні громад з трьох країн: Гондурас, Колумбія і Перу.
Lavazza перемагає на зовнішніх ринках
Lavazza може розраховувати на сім закордонних дочірніх підприємств і широкомасштабну міжнародну мережу розповсюдження. Завод Lavazza в Турині є найбільшою виробничою площею в Європі, працюючим на 73000 квадратних метрів. В Італії, з 20 мільйонів сімей які купують каву, 16 купили продукцію Lavazza.
2007-2008
2008 — Придбання в Бразилії
З 1 лютого 2008 року, Lavazza підписала угоду про придбання бразильської компанії, кафе Grão Нобре Ltda, в штаті Ріо, і незабаром після цього, також придбали Café Терра Бразилія, винятковий бренд на ринку кави в штаті Сан-Паулу.
2007 — Придбання Бариста
У березні 2007 року придбала Lavazza бариста — друга ведуча індійська мережа кафе з точки зору торгових точок, з 150 кав'ярень у всьому світі, з яких 132 в Індії і свіжі Чесний & Café Limited. Завдяки цьому придбанню, група стала одним з провідних гравців в Індії в цьому секторі, а також ще більше зміцнив свої позиції у всьому світі як гравець.
Мода Mio: система, яку ви чекали
У жовтні, Lavazza представив свої найновіші системи еспрессо, що складаються з машини і кавових капсули. Машини Saeco еспресо в поєднанні з самозахисту індивідуальної вакуумній упаковці капсул, що містять цінується сумішей Lavazza, позначає характер і силу продукт, одержуваний з таких спільних цінностях, обидві компанії: Інновації, експерименти, дослідження і безперервні в якість.
Інтернет нового корпоративного веб-сайту Lavazza
Через свій веб-сайт, Lavazza використовує новий підхід, щоб говорити про італійських еспресо та італійська культура: новий погляд & відчути інтерфейс, у відповідності з особистістю Lavazza і його світ. 

2015 — в Україні полюбляють та купують Лавацца.